Tuesday, May 29, 2007

Michelle + Free Stuff = SANT

Idag har det varit en riktigt snorig tisdag. Jag snyter mig var tredje minut och harklar mig var fjärde. Låter som en man gör jag också(som om jag inte gör det i vanliga fall också?). Trots det hostade jag mig igenom hela skoldagen, inte för att den var så lång, 8.20- 12.30....men ändå.

Förresten, jag älskar gratis. Det finns nog ingen annan som älskar så mkt gratis som jag. Gratis prover, gratis mat, gratis gratis gratis... nu låter jag som världens snålaste också, men nej, det är jag inte!

Fick uthämtat en nessesär på Åhlens idag, GRATIS! Den(iof 3 st) innehöll lite smink o annat kul. Kom ihåg att alltid fråga efter erbjudanden när ni köper smink, jag menar, vem vill inte ha massa extra grejer utan kostnad? Särskillt snäll är tanten med page vid Dior-disken, Anita. Har köpt produkter hos henne ett tag nu och jag får alltid massa annat på köpet, I like.

Dagens Free stuff

Sammanlagt har jag fått 3 nessesärer av Anita, samtliga Dior.


Förresten......
Jag har en ny mobil!! Tack gode gud, min gamla var ja....jäävligt gammal, ful och kass
Den nya köpte jag av Danne för nästan inga pengar alls!! Perfekt för budget-michelle-jag-ska-åka-till-shanghai-nästa-vecka.


Some nasty shit till vänster. Och självklart har narcissistiska jag, en bild på mig själv som bakgrund..haha

6 comments:

Anonymous said...

1. nån har lärt sig ett nytt ord !
keep up the good work ;)
2. haha.. du är för söt. sitta och göra sånt i paint :)// joho.

michelle said...

Joho: 1. haha va!? damn you, underskattar mitt ordförråd:P

2.paint is nice, don't you think? såg att det var lite paint med i ditt bildprojekt också;)

Anonymous said...

shit. gött för dej. du som var så fed up på den gamla ^^ o jag trodde inte det var du när du ringde förut - en okänt nr o en heees röst ihihihi. <3

michelle said...

Eme: var jag?? haha
Jag veeeeet.....did I scare you!? <3

Simon Jakobsson said...

hej. jag saknar dig! en vacker dag tänker jag logga in på msn och prata med dig också, men du skriver bara till mig mitt i natten eller när jag inte är här. aja kram

Anonymous said...

ska du inte ta och uppdatera denna blogg snart???