Wednesday, May 23, 2007

Latex, please

Yes, KemiB var pain in the ass. Och provet gick åt...ja, det gick inte alls, fan.

Men nu till något helt annat.....
JAG VILL HA LATEXLEGGINS....love it!
Hur jävla snyggt är det inte!? Hittade de perfekta från velour(det var inte just latex, men samma effekt) på Nostalgi idag. Finns även liknande att beställa på American apparel

Men geez....I want them so bad. Men too bad, var tvungen att intala mig själv om att jag kan inte lägga ut pengar på kläder nu när me is leaving in two weeks..."all my bags are packed(inte riktigt, är en riktig sistaminutenpackerska) I'm ready to go...so kiss me and smile for me, hold me like you never let me go, cause I'm leaving on a jetplane, don't know when I'll be back again..."

Wääääh!! Kanske kan hitta likadana i Shanghai!? hmmm....jo, visst kanske på sexshopen på Nanjing road, vilken är den största shoppinggatan i centrala Shanghai, vafan!? Javisst, det är ju så jävla Kina det där. Tänk stor sexshop mitt på fredsgatan, ja, typ bredvid H&M eller nåt. Jag menar, Kondomeriet ligger ju änna lite off...

Foto: Hussein Chalayan Fall/07.......Klänningen är stört söt den med.

5 comments:

Anonymous said...

Hej! Du hade kommenterat i min blogg om att du också ska till Shanghai, vad kul! Jag ska dit den 2 juni och åker hem den 2 september för att hinna hem till kursstart på juristlinjen. Själv?

Anonymous said...

Ja, man kan alltid önska sig lite nya kläder, men hur är det att gå med de där på gatorna i Shanghai - människor kommer att stirra.

michelle said...

komme rändå inte kunna gå med såna på gatorna i shanghai. Det är alldeles för varmt för det:)

michelle said...

Jannice: Jag kommer inte in på din blogg så jag skriver här. Jag åker till Shanghai den 14 juni och hem i slutet av augusti:D

Anonymous said...

latex = fetish ^^
michelle = fetishist ^^
ihihihihihihihi.