Saturday, May 26, 2007

Let Me See That Fancy Foooooootwork!!!!


Det var grymt(även om det var på Wish club)!
...och där rök en del av mina sparpengar, buhuu. Men vafan, det var det värt!
Chromeo!! Så bra!! 3 timmars sömn och seminarium, skola direkt efter....mindre bra.
Om det är något jag INTE klarar av så är det att inte få sova...då börjar jag skela, yes, I begin to SQUINT(iliketosquint = jaggillarattkisa....observera:inte SKELA....bara i det här fallet)

Så här bra var det:

Halva Chromeo!! Tenderooooooni


BLICKEN!


Vi älskar ROSA (CillitBang!)


Jesus var snorfull! hahaha


Laid back


Pretty girl and crazy Indian


Du är en dålig muslim!


ciao!(damväska, gay)


Creds till Big M för bilderna

4 comments:

Anonymous said...

haha, jag tycker damväskebilden är skönast. fan vad bara allmänt wierd den är :)
squint on !
//joho

Anonymous said...

VADÅ SNORFULL?
/ jesus

michelle said...

joho: hahaha indeed!
squinting 24/7 yo:)

Jesus: hahaha, do NOT deny it!:D

Anonymous said...

Ah, jag vill också se Chromeo :( FANCY FOOTWORK måste älskas!