Sunday, May 6, 2007

Jag borde plugga matte


ser måttligt road ut

Modemässan igår var en....besvikelse och goodie bag:en löjlig... jag kom dessutom för sent och missade visningarna.

Men trots det blev jag ännu mer sugen på att ta upp symaskinen igen. Var på tyglagret som hade så fina tyger igår och jag fick så många idéer när jag stod o rotade bland rullarna. Dock har jag varken pengar att köpa tyger eller tid att sy. Det skulle vara underbart om man hade tid att sy upp en kollektion, att få
skapa, ja, det är fan den bästa känslan i världen.


skisser

Big M ser också måttligt road ut

5 comments:

moh said...

Vad roligt! Vilka var du där med?

michelle said...

Johanna och nåt svart freak

moh said...

Ew, läskigt.

Ni testade väl att kasta vitlök på det? Brukar funka har jag hört...

Anonymous said...

alltså vilken söt bild på mej,.
:P

michelle said...

moh: jag ska pröva det imorgon, beware

anonymous(Big M): du är alltid söt